Popkiller
2022

GŁOSOWANIE

News Świat

popkiller.kingapp.plJuvenile wraca do Cash Money!
Data publikacji 2014-10-30
Mateusz Marcola
Mateusz Marcola
Ulica

Jeszcze niedawno wydawało się to mało prawdopodobne. A jednak! W wywiadzie dla MTV News Juvenile oznajmił wszem i wobec, że już niebawem ponownie wstąpi w szeregi Cash Money Records. "Wszystko jest już zapięte na ostatni guzik. Przed kilkoma dniami podpisałem umowę, wracam do wytwórni" - mówi raper... 

Dlaczego wydawało się to mało prawdopodobne? Ano dlatego, że autor hitów pokroju "Back That Azz Up" czy "Slow Motion" opuścił wytwórnię w niespecjalnie pokojowym nastroju. Poszło, jakże inaczej, o pieniądze. Były członek Hot Boys twierdził, że nie był należycie honorowany za swoje muzyczne osiągnięcia. Ale - jak tłumaczy szef Cash Money, Birdman - po konflikcie nie ma już śladu. "Przez te 11 lat [tyle minęło od odejścia Juvenile'a z wytwórni] zdążyliśmy dorosnąć, staliśmy się bardziej dojrzali i przez to mądrzejsi. Rozmawialiśmy ze sobą już od jakiegoś czasu, a ja czekałem na odpowiedni moment, żeby ściągnąć Juve z powrotem. A ten moment nadszedł właśnie teraz" - mówi Birdman. Dodaje również, że nadal widzi w Juvenile'u ogromny potencjał na sukces. "Myślę, że może zostać jeszcze większą postacią światowego hip-hopu, niż był wcześniej". 

Może Cię zainteresować

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R
Data publikacji 2023-06-19

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei
Data publikacji 2023-06-21

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei

P Money powraca -
Data publikacji 2023-06-21

P Money powraca - "Money Over Everyone 4" już dostępne

Popkillery 2023 - retransmisja
Data publikacji 2023-06-27
Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie
Data publikacji 2023-06-28

Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie

Komentarze

Będziemy używać tego zamiast twojego imienia i nazwiska

Newsletter


Chcesz być na bieżąco? Nasz newsletter wyeliminuje wszystkie szumy i pozwoli skupić się na tym, co w muzyce naprawdę wartościowe. Zero spamu, same konkrety! I tylko wtedy, gdy faktycznie warto!