Lordofon wjeżdża z pierwszym singlem z debiutanckiej płyty, którym nie zostawia żadnych jeńców. “Figaro” to ciężka bitowo i nieco ironiczna tekstowo hiperbolizacja procesu powstawania piosenki z elementami braggadacio. Utworowi zapowiadającemu album “Koło” towarzyszy klip, którego pomysł i realizację kompleksowo dowiózł Julian Tałandziewicz. “Dialog dwóch twórców. [...] Chciałem, żeby klip do “Figaro” był petardą wizualną, która odda bipolarny charakter procesu tworzenia i dążenia do perfekcji” - puentuje reżyser dzieła.
Ponadto, z okazji nadchodzącej już 16 października premiery wydawnictwa, uruchomiona została specjalna infolinia LordoPhone, o której istnieniu odbiorcy dowiedzieli się w miniony poniedziałek z ekranu na słynnej Cepelii w centrum Warszawy. Dzwoniący pod numer 22 230 22 48 wciąż mają szansę nie tylko zapoznać się z nowym materiałem, ale też porozmawiać z twórcami duetu Lordofon, Michałem Jurkiem i Maciejem Poredą. Efekt akcji, która wiralowo rozprzestrzeniła się w social mediach, to ponad półtora tysiąca rozmów telefonicznych w ciągu zaledwie dwóch dni.
Razem z premierą singla i teledysku ruszyła także oficjalna przedsprzedaż debiutanckiej płyty Lordofon w Limitowanej Edycji Specjalnej - w formacie CD, na winylu i na kasetach. Wersja zdobiona wyjątkową typografią, ilustracjami Kamila Gajewskiego i Amadeusza Mierzwy, wraz z dedykowanym merchem od dziś jest dostępna w Asfalt Shop.
Komentarze