"Romantic Psycho" wstrząsnęło Internetem, nie tylko tym polskim. W ostatnich dniach byliśmy świadkami imponujących wyników i rekordów, zamiast informować o nich każdorazowo postanowiliśmy zebrać dokładnie tydzień po premierze.
"Quebonafide z rekordem na polskim Spotify! ROMANTIC PSYCHO w 24 godziny od publikacji był najczęściej odtwarzanym albumem w Polsce! Dodatkowo, Kuba dzień po premierze mógł pochwalić się mianem najpopularniejszego artysty w serwisie Spotify w kraju! Jego utwory zostały przez Was odtworzone wówczas ponad 4,9 miliona razy, z czego aż 4,3 miliona to zasługa nowej płyty" - o tym poinformowała dziś wytwórnia QueQuality.
Warto dodać, że Quebo całkowicie zdominował Spotify, zajmując pierwsze 16 miejsc w dziennych notowaniach słuchalności - na ten moment w 15-tce jest 14 jego numerów oraz "Blinding Lights" od The Weeknda.
Dominacja w Polsce odbiła się też na listach światowych - Quebo zaraz po premierze znalazł się na 22 miejscu najchętniej słuchanych artystów na Spotify na całym globie, obecnie znajduje się na 54 miejscu tego notowania. Do tej pory z polskich raperów jedynie Bedoes dał radę wskoczyć do top 100.
YouTube? Tutaj też byliśmy świadkami dobowego rekordu Polski - "SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ" zebrało 2,2 miliona odsłon w dobę, gdzie do tej pory wynik wow robił wynik miliona w dobę, jaki udało się osiągnąć pojedynczym osobom. Przez tydzień klip zebrał blisko 6,5 miliona odsłon, natomiast wszystkie nowe numery (było ich 15) zebrały 18 milionów odsłon.
To, że Quebo zdominował polską kartę na czasie było oczywiste - ale złapał się też do top 10 karty na czasie w... Niemczech.
Co ciekawe gusta słuchaczy na YT i Spotify różnią się - podczas gdy najpopularniejszym z odsłuchów audio na YT jest "BUBBLETEA" to na Spotify dominuje "TOKYO2020".
Genius? Tutaj w dzień po premierze "Romantic Psycho" było najczęściej wyszukiwanym albumem na Świecie! Detronizując świeże i świetnie sobie radzące na listach sprzedaży w USA "After Hours" The Weeknda. W top 3 najpopularniejszych utworów były "SZUBIENICAPESTYCYDYBROŃ" oraz "ŚWIATTOMÓJPLACZABAW", natomiast top 10 to aż 7 numerów od Que!
Poniżej załączamy część screenów ukazujących te wyniki (część autorska, część z fanpage'y czy grup FB) - trzeba przyznać, że cała akcja promocyjna zwieńczona została z przytupem samym albumem.
Komentarze