Young Leosia ogłosiła w tym tygodniu start swojej wytwórni, wraz z nowym singlem opublikowanym na solowym kanale. Utwór "Crowd" zebrał mniejszy zasięg niż single z EP-ki "Hulanki", co zauważyła influencerka Wiktoria Jaroniewska.
Opublikowała ona na swoim Twitterze screen ukazujący, że po 3 dniach teledysk do "Crowd" miał 93 tysiące wyświetleń, zastanawiając się w opisie czy artystka żałuje zmiany wydawnictwa. W komentarzach pod tym wpisem wypowiedział się Filipek, pisząc: "Modlę się, by był to znak świadczący o słuchaniu trochę ambitniejszej muzyki przez polskich słuchaczy".Równocześnie ze startem wytwórni B.E. Records (Baila Ella Records), Leosia zapewniła, że jej nowy album będzie przedstawiał szerszy zakres tematów niż stricte imprezowe "Hulanki". Poniżej screeny z dyskusji.
Komentarze