Popkiller
2022

GŁOSOWANIE

News Świat

popkiller.kingapp.pl"Hotel Maffija 2" z najlepszymi wynikami w historii SBM Label!
Data publikacji 2022-01-25
Marek Adamski
Marek Adamski
Ulica

Wiemy już, że druga edycja pokryła się złotem, teraz pora na dokładniejsze wyniki. SBM Label podał dziś na swoich socialach poszczególne liczby jakie wykręcił Hotel, m.in. wyświetlenia czy nowych subskrybentów.

"Zaraz po zakończeniu pierwszej edycji 'Hotelu Maffija', wiedzieliśmy, że druga odsłona projektu jest tylko kwestią czasu. Zdecydowaliśmy się na początek 2022 roku i nie mamy już wątpliwości, że był to strzał w dziesiątkę. Wyniki, które osiągnęliśmy także dzięki Wam, są najlepszymi w historii naszej wytwórni i jeszcze jakiś czas temu wydawały się nam nieosiągalne. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim artystom, słuchaczom i każdemu, kto dołożył swoją cegiełkę do powstania tego projektu. Poniżej znajdziecie parę liczb podsumowujących ubiegły tydzień. Nie-sa-mo-wi-te!" - czytamy na social mediach SBM Label.

Hotel Maffija 2 może się pochwalić m.in.:

  • 1 miejscem na liście najpopularniejszych utworów na stronie Genius
  • 31,8 mln wyświetleń na Youtube w okresie 11-18 stycznia
  • 56,8 tys. nowych subskrybentów YT w okresie 11-18 stycznia
  • 10,6 mln odtworzeń na Spotify w okresie 11-17 stycznia
  • #1 trending hashtagiem na Twitterze

Może Cię zainteresować

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R
Data publikacji 2023-06-19

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei
Data publikacji 2023-06-21

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei

P Money powraca -
Data publikacji 2023-06-21

P Money powraca - "Money Over Everyone 4" już dostępne

Popkillery 2023 - retransmisja
Data publikacji 2023-06-27
Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie
Data publikacji 2023-06-28

Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie

Komentarze

Będziemy używać tego zamiast twojego imienia i nazwiska

Newsletter


Chcesz być na bieżąco? Nasz newsletter wyeliminuje wszystkie szumy i pozwoli skupić się na tym, co w muzyce naprawdę wartościowe. Zero spamu, same konkrety! I tylko wtedy, gdy faktycznie warto!