Wiemy już, że druga edycja pokryła się złotem, teraz pora na dokładniejsze wyniki. SBM Label podał dziś na swoich socialach poszczególne liczby jakie wykręcił Hotel, m.in. wyświetlenia czy nowych subskrybentów.
"Zaraz po zakończeniu pierwszej edycji 'Hotelu Maffija', wiedzieliśmy, że druga odsłona projektu jest tylko kwestią czasu. Zdecydowaliśmy się na początek 2022 roku i nie mamy już wątpliwości, że był to strzał w dziesiątkę. Wyniki, które osiągnęliśmy także dzięki Wam, są najlepszymi w historii naszej wytwórni i jeszcze jakiś czas temu wydawały się nam nieosiągalne. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim artystom, słuchaczom i każdemu, kto dołożył swoją cegiełkę do powstania tego projektu. Poniżej znajdziecie parę liczb podsumowujących ubiegły tydzień. Nie-sa-mo-wi-te!" - czytamy na social mediach SBM Label.Hotel Maffija 2 może się pochwalić m.in.:
- 1 miejscem na liście najpopularniejszych utworów na stronie Genius
- 31,8 mln wyświetleń na Youtube w okresie 11-18 stycznia
- 56,8 tys. nowych subskrybentów YT w okresie 11-18 stycznia
- 10,6 mln odtworzeń na Spotify w okresie 11-17 stycznia
- #1 trending hashtagiem na Twitterze
Komentarze