Popkiller
2022

GŁOSOWANIE

News Świat

popkiller.kingapp.plWini: "Marki Stoprocent już nie ma"
Data publikacji 2021-08-16
Marek Adamski
Marek Adamski
Ulica
Wini:

Wczoraj Wini opublikował kolejny odcinek swojej serii "Zdaniem Winiego", który został poświęcony w całości marce Stoprocent. Raper zdradził, że został zmuszony do zamknięcia firmy oraz wyjaśnił jakie są tego przyczyny.



Raper podał dwie główne przyczyny zamknięcia przedsiębiorstwa - pandemię i zły dobór współpracowników. Wini przyznał, że grono licencjobiorców, które miało zająć się firmą od strony managerskiej okazało się nierzetelne i ignorowało marketingowe zalecenia twórcy Stoprocent.

"Cała moja praca marketingowa była niweczona. Obiecywałem jakimś raperom, że dostaną ubrania. Mijał miesiąc, drugi, trzeci, nic nie dostawali. Ciężko mi o tym mówić." -  mówi Wini.

Doprowadziło to do tego, że raper wymówił współpracownikom licencję, a oni zamknęli stronę internetową Stoprocent, blokując firmie możliwość normalnego funkcjonowania. Mimo tego, Wini przyznaje, że ma nadzieję na wskrzeszenie marki.

"Aktualnie bardzo bym chciał, aby ta marka istniała dalej, ponieważ to moje dziedzictwo i poszukuję inwestorów, którzy chcieliby się zaangażować w ten biznes." - informuje.

Oprócz tego, reprezentant Szczecina wystawił na sprzedaż siedzibę firmy, która została wyceniona na 3,5 mln złotych.

Może Cię zainteresować

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R
Data publikacji 2023-06-19

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei
Data publikacji 2023-06-21

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei

P Money powraca -
Data publikacji 2023-06-21

P Money powraca - "Money Over Everyone 4" już dostępne

Popkillery 2023 - retransmisja
Data publikacji 2023-06-27
Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie
Data publikacji 2023-06-28

Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie

Komentarze

Będziemy używać tego zamiast twojego imienia i nazwiska

Newsletter


Chcesz być na bieżąco? Nasz newsletter wyeliminuje wszystkie szumy i pozwoli skupić się na tym, co w muzyce naprawdę wartościowe. Zero spamu, same konkrety! I tylko wtedy, gdy faktycznie warto!