Popkiller
2022

GŁOSOWANIE

News Świat

popkiller.kingapp.pl"Witaj w domu" - singiel i kampania społeczna od Obywatela MC
Data publikacji 2020-10-16
Marek Adamski
Marek Adamski
Ulica

"Witaj w domu" to nie tylko tytuł nowego singla, ale również tytuł czwartego solowego albumu Obywatela MC. To także nazwa kampanii społecznej, którą artysta specjalnie zainicjował, by zwrócić uwagę ludzi na konkretny problem.

Dla Obywatela MC muzyka to jedyna broń, jaką artysta nauczył się używać w walce z autodestrukcją. Nowy singiel jest numerem o opowiadającym o tym, że bez silnej miłości do samych siebie, nie jesteśmy zbudować żadnej innej miłości. Tym numerem nagranym wspólnie ze swoim duchowym przyjacielem – Piotrem "Piretem" Kołodziejem wysyła światu miłość, wolność i motywację do szczęśliwego życia.

Wszelkie działania towarzyszące kampanii społecznej będą próbą przekazania doświadczeń, które mogą pozytywnie wpłynąć na życie tych, którzy potrzebują przebudzenia. Kampania Witaj w domu to nie tylko spełnienie ambicji artystycznych muzyka. To także jedyny znany artyście sposób na to, żeby poza próbą bycia świadomym i rozwijającym się człowiekiem, wesprzeć ludzką walkę o siebie.

Jeśli chcesz być na bieżąco z premierami teledysków to śledź nasz dział Video

 

Obywatel MC -
Obywatel MC -
Obywatel MC -

Może Cię zainteresować

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R
Data publikacji 2023-06-19

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei
Data publikacji 2023-06-21

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei

P Money powraca -
Data publikacji 2023-06-21

P Money powraca - "Money Over Everyone 4" już dostępne

Popkillery 2023 - retransmisja
Data publikacji 2023-06-27
Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie
Data publikacji 2023-06-28

Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie

Komentarze

Będziemy używać tego zamiast twojego imienia i nazwiska

Newsletter


Chcesz być na bieżąco? Nasz newsletter wyeliminuje wszystkie szumy i pozwoli skupić się na tym, co w muzyce naprawdę wartościowe. Zero spamu, same konkrety! I tylko wtedy, gdy faktycznie warto!