Po serii 12 solowych singli wypuszczonych w ramach Młodych Wilków 7 pora na główny wspólny numer uczestników tegorocznej edycji. Utwór jest swoistym statementem młodego pokolenia postawionego w środku dyskusji i kalkulacji na temat tego, czy nowa fala i nowa szkoła to "hip-hop czy nie hip-hop". Singiel wyprodukowali młodzi producenci MØJI oraz Faded Dollars, którzy w ostatnim czasie dostarczyli sporo gorących hitów, a za teledysk odpowiada przeciwstawiający się samodzielnie wielkim domom produkcyjnym Kooza.
Tegoroczny teledysk nie unika zaskoczeń, a jeśli jesteście ciekawi jak wyglądał plan akcji Młode Wilki 7 oraz gdzie się odbył to wszystko wyjaśni się już na dniach w kolejnych materiałach - a także w eleganckim wydaniu fizycznym albumu, którego premiera już w najbliższy piątek 29 listopada. Wydanie specjalne z limitowanym bonusem można jeszcze zamawiać na https://mlodewilki7.pl
To jeszcze nie koniec niespodzianek.
Singiel jest już dostępny w serwisach streamingowych a teledysk znajdziecie na kanale YT PopkillerTV. Akcję Młode Wilki 7 zorganizował serwis Popkiller przy wsparciu marki Bacardi oraz wytwórni Def Jam Recordings Poland.
Komentarze