Popkiller
2022

GŁOSOWANIE

News Świat

popkiller.kingapp.plPeja - to już 10 lat z Fonografiką
Data publikacji 2015-02-11
Iron Media
Iron Media
Ulica
Peja - to już 10 lat z Fonografiką

Mija dekada od współpracy Peji z wytwórnią Fonografika. 17 lutego 2005 roku światło dzienne ujrzał kultowy album Slums Attack zatytułowany „Najlepszą Obroną Jest Atak” i był to początek współpracy poznańskiego rapera z warszawską wytwórnią.

Bardzo się cieszę, że Rysiek nigdy nie zwątpił w naszą firmęmówi prezes firmy Aleksander Brejnak. –  Zawsze był, jest i będzie dla nas czołowym artystą. W zeszłym roku kolejne złoto za płytę „Slumilioner” daje powód do dumy, bowiem to również dziesiąta złota płyta na jego i naszej ścianie. Z okazji okrągłej rocznicy współpracy z artystą, wytwórnia przewidziała specjalną promocję na zakup albumu „Najlepszą Obroną Jest Atak” - pierwszej płyty wydanej w szeregach Fonografiki przez Ryśka.

Jak podkreśla na swoim Facebooku Peja: „17 lutego mija 10 lat od wydania naszej pierwszej płyty w wytwórni Fonografika. Płyta Najlepszą Obroną jest Atak zyskała status złotej w roku 2011 po uzyskaniu sprzedaży 35 tys. sztuk. Dziś nadal współpracujemy z Fono i wydajemy tu płyty, które nadal pokrywają się złotem a nawet platyną. W związku z okrągłą rocznicą szukajcie na stronach Fonografiki info o specjalnej cenie na N.O.J.A. od zaraz.”

Może Cię zainteresować

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R
Data publikacji 2023-06-19

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei
Data publikacji 2023-06-21

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei

P Money powraca -
Data publikacji 2023-06-21

P Money powraca - "Money Over Everyone 4" już dostępne

Popkillery 2023 - retransmisja
Data publikacji 2023-06-27
Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie
Data publikacji 2023-06-28

Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie

Komentarze

Będziemy używać tego zamiast twojego imienia i nazwiska

Newsletter


Chcesz być na bieżąco? Nasz newsletter wyeliminuje wszystkie szumy i pozwoli skupić się na tym, co w muzyce naprawdę wartościowe. Zero spamu, same konkrety! I tylko wtedy, gdy faktycznie warto!