Na półki sklepowe trafił dziś "Punkt Widzenia" Jareckiego i BRK. Gościnnie na płycie pojawiają się: GrubSon, Cheeba, Skorup i Udoo. Album promują m.in. single: „S.O.S” i „Otwórz szeroko oczy”, do którego artyści kręcą właśnie klip. Premiera nowego obrazka już w przyszłym tygodniu. Tymczasem na MaxFloRecTV zobaczyć można nietypowy spot wideo z udziałem Jareckiego i DJ-a BRK.
Nasza muzyka jest jak punkt widzenia – zmienna względem siedzenia – w tych słowach Jarecki i BRK zamykają opis swojego nowego wydawnictwa. "Punkt Widzenia" to drugi po wydanym w 2010 r. "Mucha nie siada" album opolskiego duetu będący niejako kontynuacją tego pierwszego. Artyści nadal poruszają się w klimacie hip-hopowym. Dalecy są jednak od zamykania się na jeden gatunek muzyczny. Po prostu bawią się muzyką, co słychać choćby w funkowych (a niekiedy i soulowych) aranżacjach czy śpiewanych refrenach.
"Punkt Widzenia" zawiera 15 rozstrzelonych, jak określają je BRK i Jarecki, numerów i jeden bonus track. Swoimi umiejętnościami wokalnymi krążek wzbogacają: GrubSon, Skorup, Cheeba i Udoo. Za produkcję muzyczną odpowiada oczywiście BRK, ale w niektórych utworach nieoceniony okazał się być również talent TrzyBita, Eproma i współautora sukcesu złotej płyty REKONTAKT grupy Pokahontaz, DiNA. Będący efektem dwuletniej pracy album otwiera kompozycja pod enigmatycznym tytułem „Atak”, zamyka natomiast wymowny „Koniec”. Promują go single: „S.O.S”, „Otwórz szeroko oczy”, „Zaufaj mi (U rodziny mixtape)” i „Remiza funk”.
Patronatem medialnym wydawnictwo objęli: RMF Maxxx, DlaStudenta.pl, CGM.pl, Popkiller.pl, Hip-Hop.pl, Legalna Kultura oraz internetowy magazyn VAIB. Najnowszy krążek wydany nakładem MaxFloRec dostępny jest na sklep.maxflo.pl (kliknij, aby przejść), w salonach sieci EMPiK, Media Markt, Saturn i w dobrych sklepach muzycznych.
Tekst: Kajetan Balcer (MaxFloRec)
Komentarze