Popkiller
2022

GŁOSOWANIE

News Świat

popkiller.kingapp.plHZOP feat. Dolcevita "Słowo" - teledysk
Data publikacji 2013-06-30
Maciej Sulima
Maciej Sulima
Ulica

Po obrazie do utworu „To jest HAZETOPE” przyszedł czas na kolejny klip promujący nowy album lubelskiego rapera. Tym razem jest to teledysk do kawałka „Słowo”. Przypomnijmy, kolejna płyta HZOP zatytułowana „Słowo.” pojawi się na rynku jesienią i podobnie, jak poprzednia płyta „Drogowskazy życia” ukaże się nakładem RPS Enterteyment.

„Słowo.” to mocny utwór, w którym delikatności i smaku poprzez swój śpiew nadała Dolcevita – mówi HZOP. – Klip realizowaliśmy w dwóch różnych miejscach po to, żeby pokazać kontrast, jaki jest między lasem a betonem, drogą którą ludzie przebywali od zarania dziejów, aż po dziś dzień. Zawsze w tej drodze towarzyszyło im „Słowo.”. Gdyby nie „Słowa.” ludzie nigdy by do niczego nie doszli, nie porozumieli się ze sobą, dlatego „Słowo" ma największą moc, największą wartość, potrafi wskazać co jest dobre a co złe, potrafi nieść dobro, ale również to właśnie „Słowo.” potrafi najbardziej zranić. Teledysk realizowała niezawodna ekipa 9 Liter Filmy. Na wrzesień planujemy kolejny klip, trochę w mocniejszym, ostrzejszym klimacie a to wszystko dzięki osobie, która gościnnie pojawiła się w tym utworze. Tymczasem mamy dla was pierwszy klip, tytułowy klip „Słowo.” – dodaje.

Może Cię zainteresować

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R
Data publikacji 2023-06-19

OKI o propsach od Quebonafide i konflikcie z O.S.T.R

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei
Data publikacji 2023-06-21

Paluch robi koszulki z pomyłką językową Pei

P Money powraca -
Data publikacji 2023-06-21

P Money powraca - "Money Over Everyone 4" już dostępne

Popkillery 2023 - retransmisja
Data publikacji 2023-06-27
Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie
Data publikacji 2023-06-28

Jim Jones vs. Pusha T - nowy beef na amerykańskiej scenie

Komentarze

Będziemy używać tego zamiast twojego imienia i nazwiska

Newsletter


Chcesz być na bieżąco? Nasz newsletter wyeliminuje wszystkie szumy i pozwoli skupić się na tym, co w muzyce naprawdę wartościowe. Zero spamu, same konkrety! I tylko wtedy, gdy faktycznie warto!